Smörkola

2012-11-23 22:17:01 » Mat

Tycker att Ica Maxis julblad är riktigt bra, man får massa trevliga recept :) Nu är ju inte Smörkola något konstigt, men jag ville ändå prova göra det eftersom jag aldrig gjort d innan. Hittade inte termometern så jag fick förlita mig på det gamla hederliga kulprovet. Baket gick super - kastrullen var lika fin efter som före och kolorna blev perfekta. Nybörjartur kanske, men jag blev nöjd, och likaså två av killarna i familjen som inte kunde sluta äta dem :) Med fint papper på fyllde de upp en hel mormorsburk, fint!

2 kommentarer
Anna
2012-11-24 11:17:02

Åh, ser supergoda ut! Och så fint du slagit in alla kolor! :-)
Måste nog testa dessa till jul. :-)


Anonym
2012-11-28 11:54:59

Var har du använt för papper att slå in dem i? Så fint prickigt!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: