Burger Bar

2012-04-27 22:12:08 » Mat
I en gammal pizzeria i stan, mittemot Dagmars, har det öppnat en liten Hamburgerbar som kallas Burger Bar. När jag hörde deras koncept på radion om att man kunde komponera sin egna hamburgare så blev jag nyfiken på att gå dit. Sara och Virre hängde med idag på lunchen, och det smakade helt ok. Inte så flashigt och inte så glamouröst, men helt ok :) Jag valde en burgare på Kycklingbröst och Ciabatta med rå lök, gurka, tomat och champinjoner, mozarella och chili mayo med klyftpotatis. Smakrikt :D Nästa gång ska jag ta veggoburgaren *yammi*
Det ingår 4 st toppings i priset.

4 kommentarer
Sara
2012-04-27 22:26:08

5 toppingar ingick! ;)


Admin
2012-04-27 23:04:30 » http://laprinzessa.blogg.se/

Skit oxå, då missade jag den sista ;p


Mia
2012-04-28 03:48:59 » http://[email protected]

Blev också jätte nyfiken när jag hörde på radion och skulle överraska Anders, han älskar hamburgare! Men vi gick aldrig in när vi såg att det var gamla roys. Och sen var det ingen annan som åt.Jag hade nog räknat med något annat. Men nu när du har provat kanske man vågar gå dit igen ;-)


Sara
2012-04-28 06:23:54

Med närmare eftertanke så var det nog fyra...hehe




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: