Bodycombat

2010-06-13 20:29:14 » Träning
Har testat en ny träningsform idag - Bodycombat! Hade innan hört en massa skräckberättelser om instruktören som tydligen var helt galen och som skulle fara runt som en studsboll i salen samtidigt som han skulle ställa sig framför alla motionärer och skrika på dem... =/ Galen var han nog, eller snarare hängiven, och tillika en studsboll :) Men skriket uteblev vilket nog var bra...för mina öron ringer ändå efter den otroligt höga ljudnivån som det var på musiken! Shit vilket pass, helt frenetisk musik såsom Scooter i ultrarapidhastighet *asg* Lite scary var även vissa av slagen man gjorde när instruktören visade hur vi skulle slå genom att låtsas att det var på en snubbe som låg ner =/


Hur som helst - jag gillade träningsformen! Speciellt med tanke på att jag redan innan passets slut kände i både mage och rumpa *perfekt* eftersom det ju är dessa områden som jag helst vill träna *tjohoo* Tyckte att jag lyckades isolera slagen hyfsat bra, men efter några fler tillfällen så blir det nog bättre och övningarna ger mer utdelning.
1 kommentarer
Emelia

Usch, det lät jobbigt! Du skulle kommit hit och ätit tårta istället :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: