Prov-vecka

2009-01-22 20:45:57 » Träning
Hittade en kupong i TTEla som berättigade till en gratis träningsvecka på Sportlife - så den ryckte jag på jobbet ;p Bokade genast in mig på ett Step-pass som jag precis har kommit hem ifrån.

Själva stället Sportlife var i Trollhättan som en enda labyrint måste jag säga. Smala gångar och massa hörn och små dörrar och skumma trappor och INGA SKYLTAR!! Hittade ju först inte...men tog sedan en chansning in genom en skum dörr och det visade sig att jag kom rätt *haha*

Ren Step har jag inte kört så mkt tidigare...mest för att jag inte är så extremt förtjust i alla dessa låååånga stegsekvenser =/ På O2 där, jag tränade innan, så hade de ett specialpass med Step-bräda hämtat från Norge som passade mig utmärkt. Tyvärr försvann ledaren där tillbaka till Oslo och till slut försvann passet helt från schemat :(

Jag hängde med på första serien...jag hängde med på andra serien...jag hängde med när serierna sattes ihop.
Likaså hände jag med i serierna i andra blocket, men det var när blocken sattes ihop som jag blev som en flaxande fågel *asg* Fast till slut fixade jag hela rörelseschemat hyfsat ;p Naturligtvis tar det ju tid att komma in i såna här pass så jag kan inte riktigt uttala mig än om hur kul det var. Men jag kände ändå att det gav mersmak och att det var sådär hårt som jag vill ha det :) Känner redan i vaderna *leeer*

Detta är ju dock bara en provvecka...sen får jag se hur jag gör. Jag tränar ju ändå redan på Friskis ;p
1 kommentarer
Maria
2009-01-22 21:14:13 » http://zigmagirl.blogg.se/

varsegod, det är ju ändå din maträtt ;)

det var så man gjorde va?!?!?!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: