Första dagen

2009-01-12 22:02:01 » Träning
Jobb igen! Jag överlevde första dagen *tjohoo* Får väl hoppas att resterande dagar fram till sommarsemestern kommer gå som på räls ;p Jag vill ha sooool nuuuu =/ Kanske att man ska lapa energi i ett solarium fram tills dess *bra idé*

Gick på ett jätteskönt Friskis-pass idag; Medel 75 minuter. Var längesedan som jag kände mig så slutkörd efter ett pass som efter dagens...och den känslan älskar jag! Vad är det för mening att gå att träna om man inte får ta ut sig till 100%. Ett bra mått på hur mkt man har tagit ut sig är hur svettig tröjan är. Syns det inget på tröjan så har man fjösat ;)

Virre: ngt för dig att prova när du vill ha lite variation på passen?
Maria: när du fått rutin på träningen så får du hänka på :)
4 kommentarer
Virre
2009-01-13 07:29:01

Jag är ju helt slut efter ett vanligt pass hur ska jag då orka en kvart till!?


mia
2009-01-13 14:58:47

ja men visst känns det så avlägset!!!


mia
2009-01-13 15:02:20

Nej nej hon är ju 1300 år äldre än honom. Så det är nog ok om vi tycker att han är fin =P


Hanna
2009-01-14 22:56:11

Johanna, Johanna, du har rätt och fel! Hur mycket man svettas efter ett träningspass är individuellt och styrs av medicinska orsaker. Jag droppar som en levande kran av att bara böja mig ner och knyta skorna medan andra inte svettas en droppe trots att de tar ut sig till max. Men visst, de som inte tar i ordentligt på jympagolvet gör sig själva en björntjänst! Punkt slut :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: