Väldigt skönt

2008-06-24 19:13:51 » Träning
Det var sååå länge sen nu som jag var på gymmet (fy skäms på mig). Har lixom vart tooo much work så att ja inte har orkat pallra mig iväg och till slut så hamnade jag i en ond cirkel. Men idag hände det - jag gick iväg! *wehoo* :) Naturligtvis var det käcka Eva som skulle ha passet och direkt hon får syn på mig så säger hon "Men vad längesen, jättekul att se dig!!" Hah, värsta energikicken fick man ju av det :-D Körde som fasen, och kommer även känna som fasen i kroppen imon *hahaha* Men gött va d! Nu ska jag ta tag i träningen igen - JAG GILLAR JU ATT TRÄNA! Inget ska få ta bort det ur mitt liv....
1 kommentarer
Emelie
2008-06-24 21:00:33 » http://tenshii.blogg.se/

Du är utmanad - gå in på min blogg :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: