I väntan på tryckknappar

2012-09-10 12:22:02 » Sytt

Har några sybloggar jag kikar på, och nästan alla använder plastknappar till sina tryckknappar. Har apat efter och beställt i plast jag med :) Dock så skickas de från Kina (!) och jag har ännu inte fått dem. Expressleveransen skulle ta mellan 1-3 veckor men endast kosta 60 spänn! Kina kina kina... Återstår att se hur billigt det blir i slutändan, jag kanske inte ens får leveransen ;p Här hemma ligger iaf ett antal plagg och väntar på att få knappar i sig. Och fler kommer det bli under tiden jag väntar :D Visar mer senare.

2 kommentarer
Sara
2012-09-11 07:36:26

Å vilket fint klövertyg!
Kan man sy sängkläder av det eller är det fel typ av tyg?


Anonym
2012-09-11 07:46:15

Javisst va det fint. Har sytt byxor av det :)
Det jag har köpt är jersey som är strechigt. Oftast finns en vanlig stum motsvarighet...men tror inte att d hade det av just detta tyg på ladan iaf. Finns säkert någonannanstans. Kolla på Jofotex :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: