Höst = tradera

2012-09-21 10:59:30 » Kläder

Det började med att vi köpte köksvågen. Igår la jag ut 48 auktioner på bebis/barn-kläder! *puh*

Ikväll ska jag ut på After Work med trollhättekollegorna. Jag började kika igenom garderoben för att hitta ngt att ha på mig. Jag har typ shoppat nada under hela graviditeten (hade ju redan en del gravidplagg). Efter graviditeten har jag sagt till mig själv att jag inte ska shoppa ngt förren jag är tillbaka på min normalvikt (jättebra spartips förövrigt. Även skitbra morot!). Jag är tyyyp där nu, men är fortfarande inte helt nöjd...så shoppingen har totalt uteblivit! Istället för att hitta ngt att ha på mig till kvällen hittade jag istället plagg som jag aldrig vill ha på mig mer ;) Gah! Hur ska jag ha tid att tradera iväg det här!!? Har redan en full Ikea-kasse i garderoben som ska ut på Tradera...

3 kommentarer
Anonym
2012-09-21 12:13:00

Lycka till med försäljningen! Jag har massor som går ut idag och även nästa vecka! Sedan när barngrejjerna är avslutat och skickade ska jag rensa ur min garderob igen (!) om jag orkar efter barnförsäljning på 80 auktioner... :) Ses ikväll!


Sara
2012-09-21 12:13:21

Men varför fösvinner namnet jämt??? SARA


Ida
2012-09-23 08:30:57

Ge bort kläderna till bättre behövande istället :) känns minst lika bra som att få några kronor för det. Så slipper du hålla på att lägga upp på tradera, packa ner och skicka. Vi samlar kläder i ett år sen har vi en bekant som själv åker ner till olika "krisländer" och ser till att dom som behöver det får hjälp. :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: