Besök till frissan

2012-10-14 10:39:44 » Huvudsaken
Fick en chock häromveckan när jag fönade håret en dag och tänkte ha det utsläppt (händer ju inte alltför ofta nuförtiden mht träning och lämna på dagis osv). När jag tittade i spegeln såg jag Gunilla Persson!! SHIIIT, tänkte jag, nu måste jag göra något åt det här *haha* Jag började googla och hittade lite fina bilder som jag kunde tänka mig att apa efter. Bland annat den här färgningen som Miley Curys har gjort! Kallas ju för Dip Dye, och det finns mer eller mindre extrema varianter av det. Bland annat kunde man se det senast på X-factor där blondiner hade färgat topparna rosa :) Coolt maybe, men kanske inte så jag *hehe* Däremot Hanna tycker jag att du borde doppa dina toppar i en härligt röd nyans som är riktigt hett i höst! :D Våga våga!! Ylva fixar säkert :) Frisyren hade jag egentligen tänkt mig lite kraftigare uppklippt, men min frissa, som jag har gått till nu i några år, tyckte inte att jag skulle klippa så. Summa summarum, jag är nöjd! Skönt att vara höstfräsch :)
 
 
 
1 kommentarer
Hanna
2012-10-14 20:32:52 » http://hyunmee.se

Du passade tokbra i det!!

Jag får nog ta mig i kragen och boka tid hos frissan jag med... Brukar annars ha svårt för alltför moderna frisyrer men detta kan jag absolut tänka mig!

BTW, vem är Gunilla Persson?? ;-)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: