T-shirt strl 92

2012-05-05 20:48:24 » Sytt
Pyjamasöverdelen blev nog inte strl 98 trots allt som jag skrev i tidigare inlägg. Det var nog en smal 98 som jag nog snarare kallar 92. Igår sa jag att jag skulle stuva undan symaskinen för ett slag - jag Ljög!! Idag har det blivit en t-shirt till Mio i strl 92! :D Fick lixom en kick när jag såg hur fint kläderna satt på Mio så jag kunde inte låta bli att sy lite idag ändå. Dessutom blir man ju så glad när han säger "mamma sytt den" :D Dagens t-shirt gjorde jag utan knappar för huvudet men drog lite extra i mudden när jag sydde halsen. Om den inte passar (Mio har ganska stort huvud) så får jag väl sälja den för högstbjudande ;p
Nu ska jag fortsätta kvällen med hockey-vm! :)
Söt t-shirt i molntyg.

0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: