Bra Loreen

2012-05-25 12:00:16 » Graviditet 2011/2012
Hur många kan egentligen sjunga i årets upplaga av ESC? Inte många enlingt min mening. Schweiz som ställde upp i första delfinalen gjorde både en riktigt bra liveinsats liksom ett bra nummer...så man blir ju lite besviken när de inte gick vidare. Fredriks favorit från den omgången.
Igår då? Jo, Loreen gjorde bra ifrån sig, men inte super. Jag tillhör dem som inte gillar att hon ändrat i melodin och att det kan kännas som att hon sluddrar där i början av låten. Men hon satte slutet snyggt och allt som allt så verkar det som att hon fortfarande tillhör toppskiktet inför lördagens final. Finalen på lördag ja...är det en schlagerbebis som är i magen...en bebis som tänker visa från början att "det är jag som bestämmer"?! Nope, tror inte det va. Mamma bestämmer! *haha* Ett mkt bra ordspråk som Sofia på jobbet lärt mig ;p Nu har bebisen fått säga sitt genom att vara olydig och inte vilja visa intresse av att komma ut, så nu kan den lika gärna få stanna där tills på söndag! Alternativt på lördag efter en viss seger-eufori :D
Baklava till semi nr 2 - allt för den rätta orientaliska känslan.

1 kommentarer
Anna
2012-05-25 18:34:08

Jag tyckte också hon sluddrade så ibörjan. Misstänkte nästan ett onyktert tillstånd på henne :/ Men i övrigt var det ju bra...



Hoppas bebisen i magen lyder mammans önskningar :)



Aha, det där är baklava... Fick mig en rejäl funderare där ;) Var det gott?




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: