Jag skulle ju bara...

2012-03-01 16:43:05 » Fest
...åka hem till Aleks igårkväll för att hänga lite med henne och Sara framför "One upon a time". De lurade skiten ur mig! Jag som tänkte åka bort när jag fyller på måndag, och har tom tagit ledigt från jobbet, blev istället firad i förväg av 12 söta arbetskollegor :D De hade, förutom fixat ett härligt gäng vänner, handlat och fixat käk - för min skull! Jag klev helt ovetande in i Aleks och Anders lägenhet och möts av en uppsnofsad Aleksandra. När jag sedan går in i vardagsrummet så hoppar det ut 12 st tomtar ur hallen ;) Jag kunde varken skratta eller gråta - blev helt stum och chockad. Andra skötte tydligen tårarna *hihi* De härliga grabbarna från Jönköpingskontoret hade även kommit - så jättekul :)

Tack alla ni för den kvällen! Ser fram emot gruppfotot!
*kramar*


Fredrik och Aleksandra.


Prinsessan fyller 30 år ;p Lyckas få ett kort på Mattias!


Helena, Pär och Jonathan.


Christian, Virre, Sara och Aleks.


Jonathan, Joakim, Tobias och Christian.

3 kommentarer
Sara
2012-03-01 20:06:18

Altså när jag ser dessa bilder så tänker jag bara...fy tusan vilka superduper kollegor jag har!! Jag tror inte att man kan få bättre faktiskt!

Så roligt att du hade kul igår, det är du värd!!



PS. Once upon a time heter serien ;)


Perra
2012-03-02 09:20:49

Fyfan va galen jag ser ut!



Kanske stämmer iofs.



Men ändå! Blir ju svårt för mig att inge ett bra första intryck. Skit också.



Förresten. jag spelar inte Wordfeud. Bara så ni vet.


Admin
2012-03-02 10:47:04 » http://laprinzessa.blogg.se/

Sara: håller med :) Man blev partysugen :D Och jag råkade skriva fel...igen! haha



Pär: Du är galen, och jag vet att du inte spelar Wordfeud...du kollade ju in Hanna Widerstedt! ;p




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: