Det blev gult

2012-03-29 19:54:05 » Renovering - Tvättstuga
Jag var ju inne på orange i tvättstugan, men nu när våren kom så blev jag mer förtjust i gult. När sedan designonline.se hade 20% på allt från Pappelina förra helgen och jag ändå hade tänkt beställa så var det bara att klicka hem :D Jag har även skickat efter ett tyg från Spira som jag tror kommer bli intressant - dock så blev ej heller det orange. Gardinstång och symaskin är på G så snart ska jag förhoppningsvis kunna visa fler bilder *weee*
2 kommentarer
Sara
2012-03-30 08:50:23

Är avis på er fina tvättstuga!


Admin
2012-03-30 19:50:41 » http://laprinzessa.blogg.se/

Men du har ju oxå en fin tvättstuga, inte alla som har ett ROSA tvättställ :D

Tack, vi är verkligen supernöjda med hur planlösningen och funktionen blev efter renoveringen :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: