Date med Sara

2012-06-30 20:08:43 » Vänskap
Igår hade jag och Sara bestämt bio-dejt. Vi skulle se "Snow white and the Huntsman". Dessförinnan skulle vi käka lite med...och pimpla vin :D Det har ju blivit endel tillställningar med jobbet det sista som jag Inte kunnat "vara med på" fullt ut...så det kändes skönt att kunna ta en tjejkväll och dela på en flaska vitt och bara tjöta, fnittra, relaxa och må gott. Det begav sig till "A&O Mat och Bubbel" där vi började middagen med just ett glas bubbel. Sen avnjöt vi en mumsig vegetarisk grilltallrik, och avslutade med fina praliner. En perfekt kväll helt enkelt som avslutades med en bra film :) Jag ger den fyra av fem i betyg. Sara är dessutom partytjejen nummer ett om jag får välja vem jag vill slå runt med...även fast det var mer mys än party denna afton *pöss*

Sofistikerade Sara med ett glas bubbel.


Lägger till en till "together-bild" till samlingen :D
1 kommentarer
Sara
2012-06-30 20:46:32

Hahah...sofistikerad!! :) Löv u!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: