Skönhet

2012-07-06 13:12:43 » Huvudsaken
Jag är inte den som använder tonvis med smink eller exklusiva ansiktscremer. Däremot så har jag en problemhy och oljigt hår så jag har fått leta ett tag för att hitta produkter som passar mig och fungerar. Eftersom det är sån himla skillnad på en, för mig, dålig produkt och en bra produkt, så köper jag de som fungerar. Här i Sverige får man dock ge stora pengar för samma produkter som man kan beställa fraktfritt från England till dessutom en betydligt billigare peng! Enda nackdelen som jag ser det är att man får finna sig i att vänta på sina varor mellan 1-2 veckor innan de dimper ner i brevlådan...men det handlar ju bara om planering :)

Det smink jag använder heter bareMinerals och är ett mineralsmink. Foundation är ingen flytande creme som täpper igen porerna, utan ett "krämigt" puder. Man ser naturlig ut och inte sminkad ut :) Passar mig fint! De ansiktscremerna jag använder kommer från samma märke, och passar min problemhy bra.
Hursomhelst, jag har tidigare beställt från feelunique.com vilket är billigare än att köpa härhemma. De senaste gångerna har jag dock beställt från en annan brittisk sida som heter beautybay.com där faktiskt priserna på mina produkter är drygt 50 kr billigare per produkt :D Superbra! *tipsar*
2 kommentarer
Ida
2012-07-06 14:00:00 » http://ipeterson.blogg.se/

Fin design :)


Eva
2012-07-12 09:47:19

Hej igen! Jag vet inte om du såg min kommentar ang din turkosa polka dot dyna till tripptrappen. Jag köper den gärna och betalar bra. =)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: