Födelsedags/bebis-mys

2012-07-05 22:22:16 » Vänskap
Det blir lixom svårare och svårare att få till träffar med sina vänner nuförtiden...speciellt när barnantalet ökar och man har olika slags arbetstider. Idag lyckades dock Hanna, Emelia och jag få till en snabbdejt hemma hos Emelia! *puh* Det var Nellie som skulle firas, hon hade fyllt 2 år :) Emelia skulle firas (?!) eftersom hon fyllt 30 ;) Och så har ju Oliver kommit till världen :D
Efter att ha mumsat i sig varsin räkmacka och smockat marängtårta så for vi hemåt igen. För min del blev det en promenad till Mios dagis i solskenet. Däremot så kändes det inte som solsken i sinnet när fröknarna bara sådär säger att Mios bästa vän Jack ska flytta till Norge och har gjort sin sista dag här... Min lilla pojkes bästa vän på dagis! :( Då blev jag allt lite ledsen i ögat... Mio sa "Jack flyttat" och så fick jag en kram <3
Hanna jonglerar med lille Oliver.

Emelia och Tindra.


Olivers fina presenter från Hanna och Emelia <3
Tack Emelia för London-beställningen på skorna till Mio :D

1 kommentarer
Hanna
2012-07-06 13:26:19 » http://hyunmee.se

Jonglerar, haha! Såg det så fumligt ut? ;-)



Kul att äntligen få träffa er! Kram




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: