Tapetserat barnrum

2012-01-29 14:32:12 » Inredning
Igår spenderade Mio dagen hemma hos mormor och morfar där även kusinen Lina var. Under tiden passade jag och Fredrik på att tapetsera barnrummet. Ja förstå, tapeter har bestämts beställt och hämtats - who knew ;p Till slut blev jag så trött på det så jag gjorde en kombination av vad vi velat ha. Klart :) Idag har Fredrik satt upp alla lister, så nu är rummet inflyttningsklart! Det fick bli den svarta Siffertapeten från Fiona´s kollektion "Light & Bright", liksom gröna små stjärnor från Intrade´s "Kompistapeter". Bra eller dåligt? Återstår nog att se när rummet börjar inredas :) Skönt iaf att det är klart!
3 kommentarer
Sara
2012-01-29 15:39:38

Ser fram emot fler inredningsbilder på rummet! Ska Mio får det eller blir han kvar i sitt rum?


Anna
2012-01-31 08:34:19

Jättefin siffertapet! :) Den andra också och kombon blir nog perfa då du inrett rummet. Du kan ju som det där! :D


Mia
2012-02-01 15:45:00 » http://ehrnbecker.blogspot.com

Hej! och tack för dina ord i min blogg. Känns lite bättre med håret idag faktiskt. Såg ganska så "fancy" ut i min nya klänning och den frisyren. Ses vi hos Hanna den 18:e?




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: