Vecka 28+1

2012-02-22 16:04:35 » Graviditet 2011/2012
Då var man inne i vecka 29! Bebisen kan väl få vara inne några veckor till, men absolut inte mig emot om den vill komma ut en månad tidigare. Inte så att jag har krämpor eller så, eller ens mår illa, men hur kul e d egentligen att vara gravid? Ne, jag diggart inte. Det som jag oroar mig mest för just nu är nog faktiskt att byta blöja på Mio, för även fast man säger åt honom att inte sparka så kan det ju ändå komma spark i form av bus. Men det är ju fler före mig som haft ett litet barn hemma och bebis i magen...
Känner mig fortfarande rätt smidig, och så vitt jag tänkt på det så har jag ännu inte kommit in i den där pingvinlunken på kontoret *haha* Men rätta mig om jag har fel ;p Däremot så kan kroppstemperaturen höjas bara SÅ och jag kan bli illröd och börja svettas som en tok. Häromdagen kom det vid fikat på jobbet när Virre och jag fick värsta skrattattacken :)
Magen vecka 28+1.

0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: