Då var det dags för tapeter igen...

2012-02-28 21:37:29 » Inredning
Frågan lyder: vad ska vi ha för tapet på våra garderobsdörrar?? Jag gillar grafiska stilrena mönster, men är osäker på om jag vågar permanent färg. Har typ kikat igenom varenda flik på Tapetoramas hemsida utan större framgång. Det mesta med färg jag hittat är en som heter Nova Mist och kommer från Isak. Fredrik tror dock att den kommer bli stirrig...gah... Jag kanske ska köra på en klassiker...svart/vitt och istället ta in lite rosa detaljer, som jag nog vill ha i sovrummet ;)
Sara - hjälp! ;p
Nova Mist med rosa bakgrund.
Nova Mist med ljusblå bakgrund.
Vore fräckt att blanda mönster - två garderobsdörrar i randigt och två i prickigt :) Här: prickigt från Marimekko.
2 kommentarer
Anonym
2012-02-29 06:59:34

Det finns en jättefin från Marimekko i svart vitt och rött med träd på! Inte träd med tunna grenar utan mer stammar! Du kanske har sett den redan iof men snygg och rätt enkel!


Sara
2012-02-29 13:08:29

Jag gillar halequinmönster...det finns fina från Ferm Living med sådant mönster oxå. I Marimekkos tapetpärm finns flera tapeter som man skulle kunna kombinera. Men jag ska fundera.




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: