Näspluggar borttagna

2012-12-19 23:05:35 » Oliver

Igår var det återbesök till Sahlgrenska - rören i näsan skulle tas bort *yaaay* :D Det gick snabbt, in med sax, klippa av stygnen, ut med pluggen, hej då. Lillen skrek, men jag hade inte väntat mig annat. Tar hellre en gång med hysteriskt panikskrik än massor med gånger skrik av att jag måste göra rent näsan! Idag har det varit en helt annan bebis härhemma...säkert boostad av allt syre han nu får i sig :D Äntligen första delen avklarad, nästa gång det blir återbesök är vid 18 månader.

5 kommentarer
Sara
2012-12-20 07:25:23

Men gu s lik mio han är på det högra fotot, annars har jag inte tyckt det. Skönt att han blivit av m röret nu!


Marcus
2012-12-20 09:28:30

Milet tycker Oliver är väldigt lik Fredrik :)


Emelie
2012-12-20 11:39:35

Jag & Jesper tittade på korten och vi tycker Mio och Oliver skiljer sig i utseendet :) Mio är ju sååå lik Fredrik och Oliver måste ju ha dina drag, för vi tycker att Oliver och Ronja påminner om varandra :)


Anna
2012-12-20 17:33:36

Så skönt att han blivit av med rören!! Han ser ut att må gott! Härligt att se! :-D


Admin
2012-12-21 22:18:35 » http://laprinzessa.blogg.se

Kul att höra att ens barn liknar en...ingen har pratat om det innan ;D
Mio vet jag inte vem han liknar, men Oliver är väldigt lik Fredrik tycker jag :)
Oliver är som ett helt annat barn nu! Han är inte bara gladare, utan han spyr även mindre. Idag är andra dagen Sedan Han Föddes som han Inte har spytt ner hela mig! Första dagen var igår! Stooor tumme upp :D




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: