Mairo's Blomma i hallen

2012-08-07 14:03:00 » Renovering - Allmänt
För någon vecka sedan fick vi ett ryck igen...varför inte smocka upp ett "sideboard" i hallen, och även tapetsera där! ;D Vi gjorde slag i saken och for till Ikea och köpte det vi behövde. På samma sätt som "sideboardet vi har i matdelen så är det en skrivbordsskiva som vi har använt som skiva och sågat av :) Funkar finfint!
Tapeten har jag varit sugen på länge, men F har varit anti den. Äntligen fick jag övertalat honom, och med facit i hand så är han jättenöjd :D Det är tapeten Blomma från Mairo. Han tyckte även att det var så kul att tapetsera att han vill tapetsera om i TV-rummet haha. MEN det tar vi inte nu ;p Vi är förövrigt ett grymt tapetserarteam vid det här laget.
Så här blev det iaf i hallen efter rycket. Det är tänkt att vi ska hänga upp familjebilder på den här väggen.



Hallen före och efter.


Tapeten Blomma från Mairo. Grön häst från Village.

4 kommentarer
Sara
2012-08-08 06:46:02

Snyggt d blev! Det mönstret gör sig aldrig fel... ;)


Anna
2012-08-08 21:02:21

Men så fint! Jätte schnöggt! :-)


Anna
2012-08-19 11:42:13

Så fin tapet!

Jag har varit på jakt efter den tapeten i ett par år men jag har fått information om att den har utgått ur sortimentet och inte ska komma tillbaka. Undrar nu vart du har fått tag i tapeten? :)



/Anna


Admin
2012-08-19 12:06:13 » http://laprinzessa.blogg.se/

Javisst e den fin :)

Jag köpte den härifrån http://mairoshopen.e-butik.se/




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: