Grejja med pappa

2011-03-21 10:19:11 » Mio
Mio bara SKA vara med Fredrik i badrummet Hela tiden när han grejjar därinne. Verkligen skittråkigt att hjälpa mig att dammsuga och plocka in tvätt osv...hehe. I vissa moment får dock Mio finna sig i att det inte går att vara med Fredrik, som tex när det isoleras eller sågas i gipsskivor, å då måste dörren vara stängd vilket Inte uppskattas. Mio gillar mest när jag och Fredrik grejjar tillsammans :) Vilket ju jag också gillar mest :D Häromdagen märkte jag en jättesöt sak på golvet inne i badrummet...intill Fredriks hammare så låg Mios röda trähammare *leeer* Dessutom, när jag är hemma med Mio på dagarna så kan han plötsligt börja banka med knytnäven in i väggen...för så gör ju pappa ;p
1 kommentarer
virre
2011-03-21 13:28:02

han kommer bli en händig kille! :-)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: