Födelsedagen

2011-03-05 22:01:27 » Familj
Har knappt koll på hur gammal jag är när någon frågar...men nu är det så många som påpekat att det Bara är ett år till 30 så då är det lätt att komma ihåg att man är 29 ;p Dagen "firades" tillsammans med mina bästa killar! Vi for till Laxbutiken i Ljungskile, eftersom minst en i familjen Älskar lax :D Vi frossade i olika sorters lax och köpte även med oss några laxdelikatesser hem som vi precis avnjutit till melodifestivalen. På väg hem gjorde vi ett besök till Resteröds fabriksförsäljning (som var ganska kass) och till djuren på Emaus i Uddevalla. Perfekt dag med min lilla söta familj :)
3 kommentarer
Anna
2011-03-06 09:57:43

Ser gott ut! :-)

Ang mello så tycker jag det var lite väl snopet att startfältet var riktigt bra förutom det ena bidraget som gick till final :/ . Oh, My God- den sätter sig dessutom på hjärnan :(



Snygg sjal, ser ut på pricken som min favvo. Visst är det en Hedvig grå? Den är så härlig. Sörjer att den snart blir för varm :(


Hanna
2011-03-06 13:07:14 » http://hyunmee.se

Åh, älskar laxbutiken! Perfekt att fördriva födelsedagen där :-) Testade ni buffén?


Emelia
2011-03-08 19:43:20

Mums med lax, låter som en fin födelsedag :) kram!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: