Badrumsinredning

2011-03-21 16:06:52 » Renovering - Badrum
Och så var det det här med krokar och toalettborshållare osv... Vipp i all ära, men vem har lust att lägga 4000 spänn på en soptunna och 2000 på en toaborste? Hmmm, måste ju finnas likvärdiga saker *letar* Jag letar efter stilrena enkla krokar - typ en som liten cylinder som sticker ut från väggen och har hittat några exempel här på beslagdesign.se. Men när allt kommer omkring så är nog Vipp klart snyggast!! I alla fall toalettborsthållaren och toalettrullehållaren... *gah* Sen så finns det ju en till aspekt i det hela...man vill ju gärna ha upp grejjerna från golvet men samtidigt så kanske man inte vill borra hål i väggen. Då finns det tydligen en serie från "Nie wieder bohren" där man slipper borra.
Handdukarna som jag vill ha kommer från Marimekko *me like* Finns ju i både rött/rosa och grönt så frågan är vilken färg vi ska ha i badrummet :)
Inredning från Vipp.




Handdukar från Marimekko.

2 kommentarer
Sara
2011-03-21 18:11:10

ja vipp är snyggt, men håller med...priset är inte det billigaste. Jag tror jag kommer att nöja mig med en tvålpump hahah


mia
2011-03-21 21:26:50 » http://ehrnbecker.blogspot.com

det är så roligt att få följa med och se hur det går i badrumsprojektet!

tycker nog att du ska välja en färg som du inte har någon annanstans i huset. HAr du inte röda detaljer i köket? då är det kanske kul med en fin grön i badrummet?



kram




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: