Vilken superdag

2011-06-28 22:19:58 » Mio
Visst har det varit en helt perfekt sommardag idag! :D Jag och Mio packade ihop oss i bilen och for till Ursand för att bada. Det var ju inte varmt i vattnet kan jag inte påstå, men efter lite plask och grävning vid vattenbrynet så vågade sig Mio ut till mig...massa metrar ut *hihi* Riktigt modigt tycker jag. Gick bra ända tills en några år äldre flicka fick för sig att medvetet skvätta ner honom...då blev Mio ledsen...men inte undra på, vem blir inte upprörd när man själv blir nedskvätt innan man doppat sig ;p Sen så gick det bättre igen...och då blev han inte ens ledsen (läs: chockad över det kalla vattnet) när han snubblade och doppade hela sig ;) Mio gillade verkligen stranden och det gläder mig att det ser ut som att det kommer bli många besök dit i sommar :D
Viktigt med vätskeintaget efter en stund på stranden :)
2 kommentarer
Sara
2011-06-29 08:00:15

Vilken fin liten Bamse madrass/båt, vart är den köpt?


Admin
2011-06-29 12:04:08 » http://laprinzessa.blogg.se/

Det är en sittring :) Köpte den inför sommaren förra året men fick aldrig använt den då. Fanns på Beginners.




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: