Semester nu då

2011-07-15 15:28:07 » Shopping
Jäss, nu kan man äntligen ansluta sig till klungan som har semester! :D Det var ganska öde på kontoret den här veckan kan man säga...men eftersom det har regnat både igår och idag så har det absolut inte gjort ngt att jag jobbat. Igår passade jag dessutom på att åka en sväng till Ikea efter jobbet...all by myself...vet inte när det inträffade sist...om det ens har hänt ever...men trökigt var det iaf! Ingen att tjöta med typ =/ Fick dock handlat det jag hade tänkt (efter besök på både Bäckebol och Kållered) förutom en viktig sak som var slut eftersom det var en säsongsvara...typiskt :( Idag har jag därför utnyttjat reservplanen och köpt det på Etage istället...vilket faktiskt blev billigare eftersom det var på rea *haha*
Dessutom har jag handlat lite annat till ett nytt projekt som jag ska påbörja, varför vila lixom ;p Får se när resultat börjar synas, hoppas snart :) Kan verkligen tipsa om Google SketchUp som är ett riktigt smidigt progg om man snabbt vill rita upp ngt för att få en känsla av proportioner och utseende osv :)
Förresten, måste bara berätta om idag! När jag gick på stan så ropar en tjej "Får jag prata med dig, du som går framför mig!". Jag vänder mig om, och det är på mig hon ropat. Då frågar hon "får jag stirra på dig lite?" eeeehhh, ja...typ, svarar jag ;p "Du har så fin fläta! Har du gjort den själv? Hur gör du för att få den så fin?" :D Så hon gick några varv runt mig och beundrade flätan och sa att hon skulle göra en sån me. Om folk bara visste hur lätt det egentligen är...kanske tur för mig iofs...så får jag framstå som att jag har en superavancerad frisyr *hähä* Men nu, nog tjötat om mitt hår!
När jag sedan var inne och handlade i en affär så säger expediten "Åh vilken fin regnjacka, var har du köpt den?" :D Haha, jamenvisst, vilken trevlig dag :D Inte varje gång man får såå många komplimanger, men sånt kan verkligen göra en hel dag! För er som undrar så kommer min bebisrosa regnjacka från Rut Mfl, men är köpt på Pondus. Om ni är intresserade av ngt liknande så har jag sett att de har från samma märke en lite annorlunda modell i år. Det är ju dessutom rea på Pondus nu, så skynda fynda :)
Näpp, nu ska jag börja grejja lite med nya projektet :D
4 kommentarer
Sara
2011-07-15 15:54:46

Men hallå där! A fast inte B!!!??? grrrr


Hanna
2011-07-16 13:37:10 » http://hyunmee.se

Instämmer med föregående talare, berätta vad det är nu! :-D


Emelia
2011-07-17 10:29:47 » http://emshouse.wordpress.com

Fina damer ska ha många komplimanger ;) Ska bli spännande att se vad det är du hittat på nu. Berätta snart :) Kram!


virre
2011-07-17 12:29:41

ha en bra semester!!!!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: