Need a haircut

2011-07-06 23:18:07 » Huvudsaken
Varför ska det vara så svårt att komma iväg till frissan för??!! Jag har varit frisyrlös hur länge som helt nu, men ändå har jag inte besökt salongen... Under tiden håret har fått växa fritt så har jag utvecklat mina kunskaper i hårflätning *asg* som har blivit ett sätt att dölja hur håret egentligen ser ut ;p Helst skulle jag egentligen vilja ha en helt annan frisyr, men jag skulle aldrig våga klippa det på något annat sätt *trök* En av anledningarna är att jag har noll volym (typiskt skandinaviskt hår - tunt med tunna volymlösa hårstrån) och när jag väl har i någon volymprodukt så tar det 10 minuter innan volymen har försvunnit (visserligen fungerar Dust It, men det är ju så svårt att tvätta ur och håret blir fetare av det i längden). Tupering är jag dessutom kass på... En annan anledning är att jag har lågt hårfäste i fram...och gillar Inte när, av den anledningen, håret (om kort frisyr) alltid faller i ögonen. Ganska irri att jobba framför datorn och hela tiden ha håret i ögonen.
Mä...inbakad fläta kanske inte är så dumt ändå ;p
7 kommentarer
Sara
2011-07-07 13:45:07

Du var ju jätte fin i håret när du var här för någon dag sedan...jag skulle aldrig klara av att göra en så fin fläta! Chickt! ;)


Hanna
2011-07-07 13:57:08 » http://hyunmee.se

Inbakad fläta är ju jättesnyggt, jag kan inte ens göra vanliga flätor med mina fumliga händer och allra minst på mig själv :-(


Admin
2011-07-07 18:37:27 » http://laprinzessa.blogg.se/

Haha, tack ;D Men som sagt, jag har ju övat nu ända sedan jag borde ha vart hos frissan och gjort något åt håret =/ Men är det snyggt så kanske ja ska sluta klippa mig haha ;p

Klart ni oxå kan göra fläta, handlar ju bara om lite övning :)


Sara
2011-07-08 06:58:13

Nä, jag kan inte sånt! Har fortfarande inte lärt mig sminka efter typ 20 år av övning! Hehe


Admin
2011-07-08 12:37:39 » http://laprinzessa.blogg.se/

Där sa du ngt...kan heller inte sminka mig! ;p


Sara
2011-07-08 18:07:37

Tur vi e så snygga iaf! ;)


Anna
2011-07-09 20:17:03

När du tröttnat på inbakad fläta så kan du köra utbakad... :D




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: