Tavlor i köket

2011-02-07 10:23:29 » Renovering - Kök
Våga eller inte våga....GÖRA HÅL I DYRA WOODS-tapeten...??!! =/ VÅGA!! Och tjoff så satt det en tavellist på väggen med några tavlor och Kobra-telefonen som jag tidigare ropat in på Tradera (kan förövrigt tipsa de ev intresserade om att man kan få tag på såna här telefoner på auktion jättebilligt, håll tex utkik på gullrisets auktionshus här i stan). Tycker det blev fint :) Nu väntar jag på mina röda mattor som jag beställt från nätet som förväntas komma om ett par veckor :D
Den turkosa tekopp tavlan är beställd från Keep Calm Gallery, Tomatsoppan är beställd från Allposters, och Keep Calm tavlan har jag gjort själv (naturligtvis finns det ett original av den, men det blev billigare så här) och beställt från ett fotolabb som affisch.

2 kommentarer
Anna
2011-02-07 10:58:23

Skit snyggt! :D


Sara
2011-02-07 15:10:37

Very nice...very! :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: