Poolchill

2011-04-10 15:40:10 » Familj
Idag fyller Mios kusin Lina år och det firades hos Mios mormor och morfar, dit även min moster och hennes man kommit och hälsat på från Dalarna. Typiskt av henne att bo så långt bort...hade nog kunnat göra en hel del galna saker me henne *hehe*
Några våghalsar badade i mammas och pappas nyinstallerade pool vilket Mio också ville prova på... Tror inte han förstod skillnaden mellan att hoppa i från kanten från den här poolen jämfört med bassängen på babysimmet. Behöver jag nämna att han blev arg över att han inte fick bada *hehe*
Mio med kusinen Lina.
"Släpp mig pappa, jag ska iiii !!!"

Min moster, min mormor, jag, min farmor och Emelies sambo.
Emelie, Mio, Lina och Maria.

1 kommentarer
virre
2011-04-10 16:42:25

hoppsan det var inte lilla poolen! :-)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: