Reklamerat jackan

2010-10-18 16:19:18 » Kläder
Fredrik köpte sig en jättefin vinterjackaPondus förra hösten. Modellen passade honom hur bra som helst så han blev riktigt ledsen när den gick sönder i dragkedjan längst ner. Jag hängde med honom att byta den förra året, men tyvärr upprepade sig samma sak med jacka nr 2! Bara att konstatera att det inte var så bra kvalité på den jackan... Häromveckan, när det plöstligt blev jättekallt ute, så tog jag med mig jackan och kvittot (som jag naturligtvis hade sparat i min kvitto-pärm) och åkte till Pondus. Jag visade jackan för dem och det var absolut inga problem att få pengarna tillbaka! :D Det är SÅ man ska behandla sina kunder om man vill att de ska komma tillbaka...inte så som Stjärnurmakarna gjorde... Massor med beröm till Pondus som inte bara har snygga kläder utan även en väldigt serviceinriktad personal :)
Nu återstår bara att hitta en ny jacka till Fredrik!! *gah*
5 kommentarer
Hanna
2010-10-18 17:11:11 » http://hannabanan.wordpress.com

Oj, är F så busy att han inte hinner åka och köpa en ny jacka? Jag skulle aldrig kunna köpa en jacka till K, han skulle bara tycka att den var alldeles för omodern/fel färg/fel modell ;-)


Helena
2010-10-18 21:59:57

Fredrik kan väl köpa en jacka själv...skicka iväg honom o släpp inte in han förrän han hittat en :P


Admin
2010-10-18 23:07:25 » http://laprinzessa.blogg.se/

Vem har sagt att Jag skulle köpa en jacka till F? Ja lämnade ju bara tillbaka den o åkte hem med pengarna :) Ny jacka måste han ju prova ut själv.


Emelia
2010-10-19 11:27:20 » http://emshouse.wordpress.com

Va skönt att det gick så smidigt! :)


Anna
2010-10-19 14:23:50

Det är tråkigt då kläder man gillar går sönder, speciellt ytterkläder. Va tur att det inte var några problem att få t-bax pengarna. :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: