Mer snö

2010-11-25 19:40:01 » Allmänt
På lördag ska det tydligen sluta snöa om man kan lita på väderleksrapporten! Shit pommes...då har det ju snöat oavbrutet i flera dagar... När de visade vädret nyss så sa hallåan att det vi upplever nu motsvarar en januarimånad...och det kan ju stämma. Jag gillar faktiskt snön, men den hade gärna fått förvarna lite så att vi hade fått kratta undan löven från alla våra äppleträd som nu ligger begravda under drivvis med SNÖ!

Vilken tur att jag köpte de där vinterkängorna från Canada Snow som jag blev förälskad i! De kan inte bli mer rätt nu i detta vädret :) De är höga, varma, coola och skitsnygga - mina nya vinterfavoriter i detta snöovädret som passar både till jeans som kjol :D

Utsikten från huset.




Kängor från Canada Snow.

2 kommentarer
Sara
2010-11-26 20:23:11

Ja...de är supersnygga! Såg dem i nysate Torp magasinet oxå och funderade på om det var dem du hade och nu fick jag bekräftelse på det!

Bra köp...jag behöver oxå vattentäta skor...som är lite snyggare än mina Tretorn Frost stövlar som man kan inte vill ha på sig på stan...


Anonym
2010-11-27 21:46:27

Ja, mer snö...här i Uddevalla har det inte slutat snöa o det är ju inte mkt kvar av lördagen....




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: