Min ESC topp 10 2010

2010-05-25 10:23:59 » Musik
Ikväll smäller det ju - första delfinalen i ESC!!! *weeeee* Jag har ingen aaaning om hur det kommer gå för Anna Bergendahl, men hon har tuff konkurrens i årets balladstartfält. Känns så här innan det hela börjar som att massor av länder kan vinna...inget bidrag sticker ut supermycket. Inte heller finns det något urlöjligt bidrag med i år som suger åt sig massor av "jag-tycker-inte-om-ESC-så-nu-ska-jag-förstöra-för-alla-riktiga-ESC-fans"-röster *puh*


Här kommer min topp 10 bland årets bidrag:

1 Belgien
2 Armenien
3 Frankrike
4 Moldavien
5 Norge
6 Kroatien
7 Portugal
8 Tyskland
9 Irland
10 Island




1 kommentarer
Hanna
2010-05-26 09:49:58 » http://hyunmee.se

GÖTT! Nu gäller det bara att Azerbadjan och Armenien också går vidare så har jag alla mina favoriter i finalen :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: