Efterkontroll på MVC

2010-03-29 13:02:01 » Graviditet 2009/2010
Precis hemkommen från Efterkontrollen på MVC. Vågen visade att det bara är drygt 5 kg kvar till invägningsvikten *tjohoo* Firade med att köpa en kort Jeanskjol på Åhléns :D Dock så får jag ännu inte på mig mina jeansbyxor än - låren e fortfarande för feta. Idag ska jag dessutom till Frissan, en mycket bra dag idag!

På onsdag ska jag börja gå på Mammajympan hos Friskis *ser fram emot* och när väl Babysimmet sätter igång så får jag faktiskt nu bada på offentliga simhallar *weee* :)

Jag mår inte bra när jag inte är nöjd med hur jag ser ut...men nu börjar det likna något! Förhoppningsvis kommer magen bli lite fastare av sit-ups oxå. Med relativt enkla medel kommer man tydligen långt. Man behöver inte pina sig för att gå ner i vikt.

Ser ytterligare fram emot när jag om några månader får börja med Step-pass - för jag älskar ju att träna :)
4 kommentarer
Sara
2010-03-29 15:57:46

jeansbyxa...undrar när jag hörde det uttrycket senast - måsta ha varit från typ farmor för 20 år sedan hahaha ;)


Hanna
2010-03-29 16:15:06 » http://hyunmee.se

"Låren är fortfarande för feta..." låter väldigt negativt :-(



Hoppas att du känner dig stolt över dig och din fina f.d. mammakropp och unnar den att ha lite större mått än vanligt under den korta tid det innebär. De försvinner ju på sikt när du börjar träna snart! :)


mia
2010-03-29 22:10:19 » http://spaaniz.blogg.se/

det är ju verkligen så kul att träna!! Visst, jag gör ju det för att gå ner i vikt men också för att det är så kul att träffa folk och prata och att jag faktiskt har blivit beroende av det. Love it!!



Kramiz


Helena&Elin
2010-03-30 18:13:17

Vi väntar spännt på babysimmet, så himla kul att du oxå är "godkänd". Fick mail igår om att de skulle lägga ut info på hemsidan idag....har de gjort det? Svar nej....




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: