Vecka 41+1

2010-01-07 14:28:36 » Graviditet 2009/2010

Om jag kanske slutar att beklaga mig så kanske h*n tittar ut snabbare??! Får prova med det! Men siffran 41 i rubriken ser ju riktigt scary ut. Tänk om jag för alltid kommer se ut så här...då blir det precis vad Sara och jag diskuterade en fikarast om vad som händer när en gravid kvinna blir biten och förvandlas till vampyr *hahaha*


Älsklingen fick paket, men ingen frukost på sängen idag. Hade ställt klockan, men eftersom han vaknade av den o frågade "har du ställt en klocka?" så gick jag istället upp med honom så att vi kunde äta frukost tillsammans. Nu ska han snart komma hem så att vi kan åka till BM.



Magen i vecka 41.

3 kommentarer
Sara
2010-01-07 15:19:50

Ja...men visst har du väl blivit lite "Bill-biten"?? ;)


Virre
2010-01-08 07:34:32

förnuftiga virre säger.....du vill inte att det ska igång om det inte är dags för då blir det bara en jäääääättelång förlossning.....kanske? O jörgen sa att han VET att du kniper för att han ska vinna pengar.....;-)


Sara
2010-01-08 10:26:54

Motivation nog att inte knipa längre...idag vinner jag pengarna...i morgon jörgen, vem tror du behöver dem bäst?? ;)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: