Snuggle nest

2010-01-27 09:48:07 » Mio
Märkte redan på BB att Mio gärna sov bredvid mig i min säng...eller rättare sagt så fort jag la ner honom i sin egna säng så började han skrika...men bara han kunde känna att jag låg bredvid så blev han lugn och somnade om. Här hemma så har han sovit i sin vagga några hela nätter och några halva nätter, och resten emellan mig och Fredrik. Dock så är det lite lurigt att låta honom sova bredvid F eftersom han beter sig som en ångvält =/


Häromdagen beställde jag hem en Baby Snuggle från babyland.se som är som en "säng-i-sängen" som gör att bebisen får sitt egna space. Sängen kom igår och Mio har sovit i den inatt och det funkade jättebra :) Eftersom föräldrarna bara får sova med en kudde var så finns ingen risk för att en överbliven kudde hamnar ovanför lillkillen. Det bästa med sängen är nog lampan i huvudändan!




Mio sussar gott.

10 kommentarer
maria
2010-01-27 10:17:47 » http://familjenrantzow.blogg.se/

vilken smart sak :) hur länge kan de ligga i den?!


virre
2010-01-27 11:12:10

Jenny hade något liknande till Åke men det var mer som en "riktig" spjälsäng men utan den ena långsidan för där "dockade" man sängen till dubbelsängen.....jättesmart tyckte jag! :-)


Sara
2010-01-27 11:42:42

förlåt mig...men det lät så roligt Virre "Jenny hade något liknande till Åke"...bäddade hon ner morfar i den eller? ;)



Johanna - ser sååå mysigt ut! Söta söta lillkillen!


Hanna
2010-01-27 12:05:53 » http://hyunmee.se

En sån skulle Ella fortfarande behöva! Hon envisas med att sova i våran säng alltsom oftast. Men här är det jag som är ångvälten! :)


Marita
2010-01-27 17:42:51

Tack för pratstunden igår, Fredrik. Var

jätteroligt att träffa dig - det var länge

sen,,,

Hälsa Johanna och lille Mio från Christer &

mig!



Marita


maria
2010-01-27 20:23:49 » http://familjenrantzow.blogg.se/

hm..undrar om Hugo skulle tycka om och ligga i en sådan.....


Madde
2010-01-28 01:45:16

Bra grej när man ska ha bäsen i sängen! Här har vi dock inga ångvält så det har gått bra ändå, hehe. Men bra med lampan också! En fördel att kunna se lite vad man gör utan att behöva tända en starkare lampa :-)


Madde
2010-01-28 01:46:32

Bra grej när man ska ha bäsen i sängen! Här har vi dock inga ångvält så det har gått bra ändå, hehe. Men bra med lampan också! En fördel att kunna se lite vad man gör utan att behöva tända en starkare lampa :-)


Madde
2010-01-28 01:49:26

Bra grej när man ska ha bäsen i sängen! Här har vi dock inga ångvält så det har gått bra ändå, hehe. Men bra med lampan också! En fördel att kunna se lite vad man gör utan att behöva tända en starkare lampa :-)


Madde
2010-01-28 21:47:32

Men gud! Kom mitt meddelande 3 ggr? Jag skyller på datorn på jobbet, den hängde sig hela tiden! Haha, men då framkom mitt budskap ganska ordentligt trots allt? ;-)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: