Nattliga tankar

2010-01-02 04:38:43 » Graviditet 2009/2010
Ännu en natt som jag inte är sömning. Vaknade av att det knorrade i magen, och precis som Fredrik bett mig så sa jag åt honom att jag var hungrig så att han skulle kunna fixa något till mig...men när han typ sa "jaja" och sedan vände sig igen och somnade om så förstod jag piken och fick gladeligen gå upp och göra mina egna smörgåsar. Hur kan det komma sig att det inte känns som att jag ätit överhuvudtaget fastän jag ätit samma mängd som jag brukar bli proppmätt av till frukost? Jag skulle kunna äta upp en hel limpa, sjukt nog! Andra stunder, på eftermiddagarna då man kommer på att man nog borda stoppa något i magen, så orkar man ju knappt något alls och man blir nästan illamående av enbart ett litet knäckebröd. Konstigt...


Nu när maten sjunkit ner lite ska jag försöka sova igen...wish me luck!
1 kommentarer
Linn
2010-01-02 12:54:42

Jag kommer ihåg att jag kunde inte sova på nätterna heller, hungrig och allt.

Men natten innan det var dags så sov jag som en stock! Så vänta du =)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: