Sommar på Gotland

2010-02-25 18:05:49 » Resa

I sommar blir det första gången som både Mio och jag ska åka till Gotland :) (Fredrik har ju redan varit där med hockeylaget som fotades nakna bland raukorna till hockeykalendern *asg*) Har efter mycket om och men bokat en liten brun stuga som ligger ca 500 m från Tofta Strand. När vi började leta förstod vi snabbt att vi redan var alldeles försent ute om vi ville ha en fräsch privat stuga i Tofta eftersom alla de bra alternativen redan var uthyrda samtliga veckor mellan 29 och 32! Igår trodde jag att jag bokat en stuga, men blev riktigt putt när jag fick ett mail från uthyraren som skrev att frugan redan hade hyrt ut den utan hans vetskap... Den bruna stugan var sista-alternativet men blir nog bra ändå - den låg trots allt närmast stranden :)


Mio får en lekkamrat med sig eftersom Ella och hennes mamma och pappa även ska hänga med *weee*

5 kommentarer
maria
2010-02-25 19:15:27 » http://familjenrantzow.blogg.se/

vi var ändå sent ute, för vi fick inte plats för än i dec.. å premiären är i sep... så :)


maria
2010-02-25 19:15:27 » http://familjenrantzow.blogg.se/

vi var ändå sent ute, för vi fick inte plats för än i dec.. å premiären är i sep... så :)


Anna
2010-02-26 06:55:53

Mysigt att åka till Gotland. Jag har alltid velat åka dit! Ni får det säkert jättebra i stugan fastän den är brun ;p


Virre
2010-02-26 07:36:27

mysigt! jag har heller inte varit på Gotland.....


Sara
2010-02-26 09:07:23

Har inte heller varit där...vilken framförhållning altså! Roligt med inplanerade resor...vill oxå boka nått! (blev ännu mer inspirerad och sugen nu)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: