Vaccineringen

2009-10-29 17:13:32 » Graviditet 2009/2010
Sista dagen av vaccineringen mot svininfluensan på Barnmorskemottagningen är imorgon förmiddag och jag hade faktiskt tänkt att gå dit. Men jag är inte överens med mig själv egentligen... Idag fick jag dock reda på av min barnmorska att jag inte får ta vaccinet när jag är så pass förkyld som jag är just nu! Jaha...! Däremot så skulle de sätta in ett extratillfälle nästa vecka... Så den dagen Ska jag vara Frisk! Får se hur många dagars frånvaro från jobbet som det innebär. Imorgon lutar det dock åt vila hemma i sängen eftersom jag idag är hyfsat bedrövlig och tung i huvudet...





1 kommentarer
maria
2009-10-30 13:03:12 » http://zigmagirl.blogg.se/

Ja det är nästan roligare att bada i scanbacken än i badkar! :)



krya på dig




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: