Spackling / slipning av kök

2009-11-02 19:58:44 » Graviditet 2009/2010

Idag har jag varit hemma från jobbet och vilat med Tessan i sängen och i soffan. Spelar dock ingen roll hur jag ligger för inget sätt är skönt...och som vanligt när man Bör sova så Går det Inte *grrr* Nu när man e gravid så känner man lixom inte igen sin kropp och har ingen aning om hur den reagerar på olika saker. Barnmorskan i Föräldragruppsutbildningen säger att vi kontrollfreaks helt enkelt får släppa kontrollen över kroppen...och det tror jag faktiskt att jag gjort. Jag låter den sköta sitt emedan jag kontrollerar övrigt som jag kan *hehe*


Kl 16 ringer Ikea ang. köksleveransen så jag får snabbt ringa hem Fredrik som får ta emot alla lådor. Det är ett hyfsat organiserat kaos hemma, men det funkar ;) En av Ikea-snubbarna som bar in lådorna lyckades på något sätt snubbla på uppfarten och snubbla rätt in i rabatten...så att tyvärr högskåpstommen skadades *suck* Jag har dock redan ringt och reklamerat det, men trist att vi ska behöva vänta en hel vecka på en ny *hmmm* Flummovich!


I skrivande stund slipar älsklingen vägghörn och ska snart lägga på ytterligare ett lager spackel där det behövs. Jag själv ligger i soffan och tittar på.






Köket snart redo att börja monteras stommar i.
Nya fläkten ovanför gamla spisen som ska säljas.




0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: