New Moon

2009-11-25 21:28:29 » Film

Kändes nääästan samma som när Hanna, Emelia och jag var på "Hipp Hipp Hora" för ett tag sedan att det enbart var småtjejer i biografen när Hanna, Kim, Fredrik och jag igår gick på Twilight del 2 igår. Man kan lugnt säga att extrakuddarna gick åt som smör i solsken *hehe* Medelåldern var typ 12 år ;)


Första filmen i Twilight trilogin gillade jag faktiskt väldigt mycket, så den här blev lite av en besvikelse. Ska inte säga för mycket...men klart ni ska se den om ni, liksom jag, ändå tänker fullfölja alla tre filmerna.


För den som gillar vampyrer så måste jag ändå säga att serien True Blood som SVT visar är det bästa jag sett i vampyrväg. Hur mystiskt snygg än Edward må vara så är ändå Bill nummer ett ;p




Fredrik och Hanna.

 

3 kommentarer
Hanna
2009-11-25 21:40:01 » http://hyunmee.se

Fredrik går verkligen in för det här med vampyrtema och kör på röda ögon-looken! ;)



För övrigt hade jag också behövt en extrakudde, såg ju inget av textraderna eftersom jag är kortare än de flesta 12-åringar... inte så lite irriterande!


Sara
2009-11-26 11:47:43

Vilken tur att jag tvingade dig att se på TB! ;)


Maria
2009-11-26 17:40:41 » http://zigmagirl.blogg.se/

:p




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: