Second Hand

2009-03-11 18:44:57 » Kläder
Har haft gamla kläder liggandes i påsar i bilen hur länge som helst...har bara inte blivit av att jag åkt till Second Hand affären som Sara tipsade om för ett år sedan då vi var där och lämnade in varsitt "lass". Idag fick jag dock tummen ur (hon har inlämning på onsdagar efter kl 16) och for till Vänersborg med 3 stora kassar. Sist jag var där tog hon inte emot så mkt, men det förstod jag nu att hon plockar åt sig det som lämpar sig för årstiden (för affären är ju inte alltför stor) eftersom hon tog sånt denna gången som hon dissade förra gången.

När hon räknade ihop allt så hade hon plockat åt sig:
26 plagg av olika slag
1 skjärp
1 klocka
2 halsband
2 scarves

Ska bli spännande att se vad jag kan inkassera om ett tag :) För de plagg jag lämnade in förra gången (4-5 st...) fick jag en hundring, och det är ju alltid något =D
0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: