Babel

2009-03-19 18:05:29 » Film
Igår såg jag filmen Babel av rekommendationer från Anita som även lånade ut den till mig. Hon tyckte inte att det verkade vara en film för Fredrik så jag följde hennes råd och såg den ensam...vilket visade sig vara helt rätt. Fredrik hade inte gillat den ;p

Jag kanske borde ha förstått att vi inte hade samma filmsmak när jag innan sa att Sliding Doors inte var så bra emedan det var en av hennes favoriter (frågan är dock vad jag egentligen tycker eftersom jag stängde av Sliding Doors efter en halvtimme...och jag brukar aldrig stänga av filmer)...för jag tyckte inte riktigt om den här filmen heller...

Filmen handlar om 4 olika "världar" som har en anknytning till varandra. Men sen då? Om det var ett budskap med så missade jag tydligen det ;p

Betyg: 1 toasts av 5 möjliga.

4 kommentarer
Anonym
2009-03-19 18:41:57

kolla om du gillar bedtime stories, rulle med adam sandler, helt klart i min smak :)

Lite familjevarning över den, men so what, jag garvade ganska bra åt den!


peter
2009-03-19 18:42:26

thats me btw ... ^^


Hanna
2009-03-19 19:48:58 » http://hyunmee.se

Babel är ju jättebra och Sliding doors är min favoritfilm... du får ge mig numret till den där Anita ;)


mia
2009-03-19 22:03:40 » http://spanis.blogg.se/

håller med dig fullständigt! Babel var inte bra och Sliding doors kommer jag inte ens ihåg. alltså ingen film att lägga på minnet.

Nej, håll dig till mina rekommendationer. Det har ju varit bra hitills ;)

kram




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: