Svart och vitt

2009-01-25 11:02:52 » Inredning
Har fått lite nya idéer på vad man kan göra med dekorplast, så nu ska jag spåra ur på det ;p Har börjat dekorera innerdörrarna och jag tycker det blev riktigt bra :) Ska även skriva texter på dörrarna när Fredrik kommer hem med de utskrivna papprena med de bokstäver som jag tänker använda som mallar. Får nog åka o köpa mer dekorplast =D

Fick även hem köksgardinen häromdagen som jag beställde från Jotex.se. Gillar skarpt när man kan köpa "färdiga" gardiner per meter, och det var inte ens dyrt!

Måste åka förbi Åhléns oxå och se om jag kan hitta några trevliga gula detaljer till hallen där förövrigt Fredrik ska sätta upp det nya fräscha innertaket idag.

Förresten, läste ni artikeln på Aftonbladet.se där det stod att det är inne med furu igen!! Gosh, det hoppas jag verkligen inte stämmer...för det räcker med den dosen som man får när man åker skidor o hyr en stuga...




Nytt golv, lister och nytt handtag kommer senare...




Svart-vitt i köket.
7 kommentarer
Anonym
2009-01-25 17:25:57

Du grejar på bra! Heja på!


Johanna
2009-01-25 18:39:52

Vem är det som är anonym och skriver? :)


Linn
2009-01-25 21:30:16 » http://lbmc.blogg.se/

Inte jag iaf =)

Va fina gardinerna var i köket, jag har aldrig hittat några fina gardiner på jotex... köpte dock ett par rosa på Lagerhouse


Anna
2009-01-25 23:02:06 » http://annskipannski.blogg.se/

Aaa, furu är bara så deprimerande!!! :(

Även om den trenden är på väg tillbaka så kommer jag nonchalera den totalt!!! Vit målarfärg fungerar också bra att piffa till med ;p


Virre
2009-01-26 07:49:20

F´låt det var ju jag...ja som var anonym, ingen spännande alls alltså!


Anonym
2009-01-26 19:10:08

vad trist med svarta gardiner på våren, ska det inte var ljusa färger nu?

Knepigt med svarta ringar på dörrarnaa


Johanna
2009-01-26 19:33:29

Vem är det som inte vågar stå för sina kommentarer?




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: