Rea på JC

2009-01-16 17:38:04 » Kläder
Bra tips från Sara som berättade att det var 50-70% rea på allt på JC i Odenhuset. Trodde inte att jag skulle hitta ngt alls...iaf inte jeans...men det gjorde jag! =D

Hur vanligt är det att man hittar??


Brukar ju bara vara udda storlekar såsom  ex W26 L40.  Provade 3 par jeans i min storlek och alla passade. Valde dock de som var snyggast.

1 par Lee jeans
1 linne
1 T-shirt
tot: 599 :-


MEN...det var ju Fredrik som skulle köpa byxor egentligen. Visserligen var det riktigt längesedan jag köpte märkesjeans eftersom jag trivs bäst i klänning, men det var nog välbehövligt med en liten byxuppdatering.

Fredrik får helt enkelt åka iväg imon ;p
1 kommentarer
Sara
2009-01-17 16:22:27

ja se där! Du som, liksom jag, "bara skulle titta"...hihi

Det gick iaf bra för mig att gå ut ur affären, inget larm gick igång...

HAHA...det dr lät fel...men du vet ju vad jag menar iaf! :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: