Nybörjare på Tradera

2009-01-05 10:28:28 » Allmänt
Det finns ju massor av fina saker att köpa billigt på Tradera så varför inte prova :) Linn köper och säljer saker där stup i kvarten så hur svårt kan det vara! Har länge funderat på att lägga ut saker där men det har inte blivit av - efter en flytt blir det ju en del plock som man tycker inte längre passar in. Säljbiten får jag nog dock vänta med tills vi börjat packa upp alla lådor som just nu står staplade på varandra och fyller upp ett helt rum *hugha*

Kikade igår på en rosa Marimekkoskål men det verkar som att det knappt lönar sig att köpa märkessaker på Tradera eftersom folk vet att de behåller värdet? *typisch* Istället är jag väldigt sugen på att beställa från Inneonline.se som har 20% på hela sortimentet hela januari ut :)

För en stund sedan lade jag faktiskt ett bud på ett PS2-spel som jag letat efter men som tydligen inte säljs längre! Otroligt - bara för att ett spel verkar passa mig så ska det bara finnas samlarutgåvor att köpa för 2000 kr *bläää* Jag lär ju inte få det för mitt bud, men nu har jag ju iaf provat lite hur det är att ranta runt på Tradera =D
2 kommentarer
mia
2009-01-05 14:21:56

tradera är farligt!!! man fastnar allt för lätt!! men det är kul också blink


Linn
2009-01-05 16:25:10

Tradera är bäst, har ju sålt nästan alla gamla barngrejer där, dessutom köpt en HEL DEL....

Men som sagt när man är uppe i det som mest är det lite av en drog ;o)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: