Rivstart

2009-02-23 20:25:20 » På önskelistan
Jag hade tänkt att ta en riktig slapparvecka...med start idag. Kände när jag kom hem att jag hade noll lust att göra något överhuvudtaget... Satte på teven och kollade på bandade Oscarsgalan...med allt spolande till viktiga delar av progget så kollade jag nog allt som allt i 30 minuter på ett progg som var ca 3 h och 10 min långt...snacka om utfyllnad!

Precis i slutet så ringde Emelie och ville ha med mig på Medel 75...och det tog inte lång tid innan jag var övertalad, jag älskar ju att träna :) Bra det E att du ser till att ja inte blir förslappad *haha* Nu är jag åter hemma och har precis ätit och ska strax hoppa in i duschen. När jag låg på rygg till avslappningen sista delen av passet så kom jag på mig själv att kolla upp i taket på vindkrysset...och sedan landade blicken på vindkrysset i väggen....*aaahahaha* NÖRD! *asg*

Jo, jag har fortfarande inte fått några Iittala vinglas som jag har önskat mig ett tag (jag veeeet, jag har dille på iittala *blink blink*) så jag sätter upp dem igen *hihi*

Dessutom önskar jag mig bra träningstrosor som inte rullar upp sig och som inte syns! (visst var det bra övergång från vinglas till trosor *asg*) Träningskläder överhuvudtaget är uppskattat. Jag har önskat mig nya träningspjux av älsklingen, men det är nog så att det är svårt att köpa skor till ngn annan...



Vinglas från Iittala.
4 kommentarer
Virre
2009-02-23 21:50:05

Man kan nästan tro att du snart fyller så mycket som du önskar dig!!! :-)


Johanna
2009-02-24 06:55:30

Så går det när du frågar vad jag önskar mig ;p


Hanna
2009-02-24 12:25:21 » http://hyunmee.se

Det låter som att vi ska gå och shoppa trosor ihop ;) Fast jag vill ha såna som inte rullar sig över magen!


Linn
2009-02-24 17:41:09

Vindkryss?? Vad är det om jag får fråga...




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: