Mello delfinal 2

2009-02-15 01:12:21 » Musik
Delfinal 1 var ju inget att hänga upp i granen direkt...men delfinal 2 var helt annan!! Jag har redan fått en favorit so far :) Jag gillade starkt H.E.A.T. som ju hade en riktigt skön 80-tals rocklåt. Sen att Måns skulle gå vidare var ingen överraskning. Hoppas att Lili & Susie går vidare från Andra Chansen :)

Ikväll har vi haft Hanna och Kim här hos oss och det var riktigt mysigt. Emelia, Anders och Tindra skulle eg oxå varit här, men helt förståeligt så stannar de hellre hemma och lägger sig tidigt med tanke på att de ska åka till Sälen imorgon (lyllosarna).

Sammanfattningsvis så kan man säga att Petra Mede skötte sig mkt bättre ikväll än förra veckan, samt att även låtarna var starkare denna lördagen. Dessutom var Hanna och Fredrik grymma i Mini-alfapetet emedan Kim och jag höll oss i bottenträsket *asg*




Fredrik & Kim värmer upp med NHL -09




Hanna myser på soffan




...om jag gör mig riktigt liten så får jag nog plats...




Tärningarna till spelet :)




My roses :*
2 kommentarer
mia
2009-02-15 08:47:26 » http://spaaniz.blogg.se/

ha ha det märks att ni inte har barn. En sån vas på golvet hade inte varit långvarig ;)


Hanna
2009-02-16 13:05:56 » http://hyunmee.se

Tack för en mysig kväll! Bitmärkena på Kims hand skvallrar dock om den spontana catfighten :D




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: