Årets julbord

2009-12-11 10:06:08 » Fest
Då var julbordet med jobbet avklarat, och för min del passerade det ganska obemärkt. Man kan nog inte räkna med för mycket när det hålls på Buddys...men jag ääälskar ju lax och hade hoppats på att den skulle vara tillagad på rätt sätt så att gravida jag hade kunnat äta...men icke...köket rekommenderade mig att Inte äta av det... Av den anledningen så skippade jag även pateérna som jag också brukar äta. Idag mår jag bra och det är väl det som ska räknas.


Det jag tar med mig från gårdagen var alla gulliga lyckönskningar och kramar inför den kommande förlossningen :) OCH Morgans många och skumma snapsvisor *haha*


En annan Morgan höll mig och Sara sällskap vid Black Jack bordet där Sara nääästan fick svar av croupiern på varför det är skillnad på hundars löp och kvinnors mens *asg* Dessförinnan hade Sara lyckats spela bort 320 kronor emedan jag hade vunnit 260 kr :D Aldrig hänt förut, men så har jag heller aldrig spelat Black Jack nykter förut ;p



1 kommentarer
Emelia
2009-12-12 14:14:08

Hejsan! Hoppas att allt är bra med dig och h*n i magen :) Hörde att du haft det bra på din babyshower (jag jobbbade, som vanligt :( )Hörde att Fredrik hade mailat Anders om klappbytarkvällen som vi kanske skulle ha. Jag ville inte alls "avsäga" mig det, utan skjuta på det eftersom jag jobbar jättemycket just nu. Jag jobbar nu och hela helgen, men om ni vill och kan så träffas vi gärna nästa helg, förslagsvis söndag. Jag vet inte om du vill planera så långt nu, men om något skulle hända så ställer vi ju såklart in :) Är det ett paket var vi ska köpa? Hur mycket ska varje paket kosta?

Många kramar! Emelia




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: