Vecka 20 + 5

2009-08-18 18:27:29 » Graviditet 2009/2010
Hur töntigt är det inte att behöva gå till Stadshuset och skriva på ett faderskapspapper i dessa dagar...old school säger jag bara! Vad är det som säger att barnet är pappans bara för att du är gift? Och varför ska det vara så fruktansvärt osäkert bara för att man är sambos??!! Töntigt! Och dessutom skulle underskriften bevittnas...snälla hjälp mig!! *gosh*


Idag har vi även lyssnat på bebisens hjärtljud. Hjärtat slog helt normalt, 150. Och det var det som hände hos barnmorskan idag....jepp jepp...


Tack alla ni som skrivit gratulationer på bloggen :D Kul!


Och jag kan faktiskt redan nu lova er att bebisen Inte kommer få namnet Jörgen *hihi*

7 kommentarer
Farsan
2009-08-19 16:54:52

Frderik ! Även din " svärfar " var i samma läge som du att jag skulle skriva på papper, men aldrig att jag skulle göra det.

Därför friade jag i stället och så blev det ett roligt bröllop.

Värt att tänka på eller ? Men glöm den gamla traditionen att brudens föräldrar pröjsar.......


Johanna
2009-08-19 17:50:34 » http://laprinzessa.blogg.se/

Är jag inte värd det eller vad menar du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Virre
2009-08-20 07:57:24

Traditioner är viktiga!!!! Har man lyckats att få en flicka så är hon värd att satsa på! Klart att det ska vara ett stort häftigt bröllop som brudens föräldrar står för!!! ;-)


Farsan
2009-08-20 16:08:37

Lyckats få en flicka............



Nu är det ju 4 stycken.




Virre
2009-08-20 22:47:38

Ja det är otroligt bra gjort ju! O det är ju mannen som styr det där också så du måste ha varit sugen på att bekosta bröllop, ha ha ha själv har man ju två gossar!!!


Farsan
2009-09-02 17:18:37

Det innebär att din gubbe också har

" rent " mjöl i " påsen " och inte blandsäd...................


Virre
2009-09-02 19:32:06

JAg tycker du verkar ha väldigt hög kvalitet på din säd för jag vet då att du har minst en toppendotter!!! :-)

Kom förresten på att det där med bröllop när man är gravid är ju inte så kul kanske så jag hoppas de väntar tills alla hormoner är på rätt plats och båda kan njuta för fullt av SIN dag!!!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: