Tillbaka i Sverige

2009-04-05 19:15:42 » Resa
Klockan 19 igår åt man sista middagen på hotellet i Dubai och kl 22:20 kom bussen som körde oss till flygplatsen. Vi hade checkat ut från hotellet redan kl 9 samma morgon! Planet gick ca kl 02 och tog 6 h till Frankfurt. "Pigg och fräsch" efter ca totalt 3 h obekväm sömn på jumbojeten var det bara att hoppa av planet och, som en trött zombie, gå igenom samma procedur igen med passkontroller osv till nästa gate för planet vidare till Landvetter. Konstigt hur världen kan snurra så mkt utan alhokol :O


Vi var åter till Trollhättan kl 13 idag och jag är såååå trött! Älsklingen lagade lunch till mig medans jag duschade och fräschade till mig...och nu är jag bara sååå redo för sängen. Väskan är uppackad och jag är redo att ta igen några timmar i sängen...


Bilder kommer en annan dag. Den som väntar på ngt gott :)
Några stycken bilder kommer dock som en teaser ;P





Världens högsta byggnad - Burj Dubai





Middagskryssning på floden






Hummus... Taboulleh... Bönröror... Vinbärsdolmar... *me love M E Z E*



3 kommentarer
Mia
2009-04-05 20:51:43 » http://spaaniz.blogg.se/

härligt att du är hemma igen!


Sara
2009-04-06 09:08:37

åh men guuuu va gött det var...den hommusen altså - VÄRLDENS GODASTE! :)


Hanna
2009-04-06 10:33:06 » http://hyunmee.se

Guuuuuud vad det ser härligt ut! Jag är så avis! Hade på känn att du skulle tycka om maten där nere =)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: